Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Παντελης Παντελιδης:Το φαινομενο

     Ως ανθρωπος ακουω πολλα ειδη μουσικης και δεν απορριπτω κανενα ειδος.Ολα εχουν την ομορφια τους,ολα την ιδιαιτεροτητα τους και σε ολα τα ειδη μουσικης υπαρχουν τραγουδια που στα αυτια σου ηχουν ως κατι ενδιαφερον,ακομη κι αν δεν ξερεις τους στιχους ή την ιδεολογια που πρεσβευει  το καθε ειδος.Το θεμα με μενα ομως ειναι οτι εχω μια ιδαιτερη συμπαθεια στον ανθρωπο που λεγεται Παντελης Παντελιδης.
     Δεν υπαρχει μερα που να μην ακουσω Παντελιδη....Στο σπιτι θα βαλω τερμα τα ηχεια μου και θα αφησω τα τραγουδια του να μα ταξιδεψουν στον δικο του κοσμο,στον κοσμο της καψουρας.Οσον αφορα το αμαξι,αν ακουσεις Παντελιδη στον δρομο να ξερεις οτι περναω εγω...!!
Δεν ξερω γιατι τον λατρευω τον Παντελη...ισως επειδη τα τραγουδια του βγαινουν μεσα απο την καρδια του με τοσο συναισθημα και σημαδευουν απευθειας την δικη μου την καρδια,ισως επειδη μπορω να νιωσω τον πονο που εχει βιωσει απο μια γκομενα αναλογιζομενος το δικο μου παρελθον και τις δικες μου "ομορφες" σχεσεις,ισως επειδη η φωνη του ειναι τρομερη σε σημειο που να μου προκαλει εθισμο...
     Υπαρχουν τοσοι πολλοι που εχουν γυρισει να μου πουν "σιγα τον Παντελιδη...Υπαρχουν πολλοι "μεγαλυτεροι" και καλυτεροι τραγουδιστες"
Συμφωνω οτι υπαρχουν τραγουδιστες μεγαλυτερου βεληνεκους απ'τον Παντελη.Σε πρωτη φαση ομως ας αρχισουμε με το γεγονος οτι εμενα αυτος ο τραγουδιστης με εκφραζει,με αγγιζει και με κανει να θελω να πιω μεχρι θανατου οταν ειμαι χαλια και να ερωτευτω μεχρι αηδιας οταν ειμαι ερωτευμενος!Το γεγονος οτι γραφει ΚΑΙ συνθετει τα τραγουδια του μονος του με κανει να τον ξεχωριζω απο ολους τους υπολοιπους "μεγαλους" δικους σας τραγουδιστες.Το πιο σημαντικο ομως ειναι οτι καθε τραγουδι του χτυπαει καρδια και με κανει να αντριχιαζω με το πληθος των συναισθηματων που ξεπηδουν στο ακουσμα αυτων των στιχων...
     Παντελο μακαρι να συνεχισεις ετσι ακριβως οπως εχεις αρχισει,με ταπεινοφροσυνη,κατω το κεφαλι,δουλεια και καψουρα...Αυτα εχει αναγκη ο κοσμος σου,αυτη την καψουρα,αυτους τους στιχους που εκφραζουν ολα μας τα συναισθηματα που δυσκολευομαστε να ξεστομισουμε και πνιγουμε στο ποτο.Για μενα εισαι και θα εισαι το δικο μου προσωπικο ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ...

Υ.Γ  σε ευχαριστω που υπαρχεις και τραγουδας και γλυτωνουμε την καταθλιψη και τα λεφτα σε ψυχολογους μετα απο καθε χωρισμο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου