Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Ενα μπουρδελο ειμαστε

    Ειπα να μην γραψω,να μην γινω σαν ολους τους αλλους που μολις συμβαινει κατι τρεχουν να γραψουν,να κρινουν,να κατηγορησουν....λες και εκεινοι ειναι αγιοι ή δεν φταινε για οτι συμβαινει...
Αλλα δεν μπορω,πνιγομαι....ζητω συγνωμη εκ των προτερων αλλα δεν αντεχω αλλο με οτι συμβαινει γυρω μου και αισθανομενος καπως εως πολυ διαφορετικος και αμοιρος ευθυνων,αποφασισα να γραψω.
    Σαπιλα...αυτο χαρακτηριζει την χωρα μας.Να αρχισω με τα χθεσινα του μπασκετ?Να πω τι?Οτι απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου στον αθλητισμο κανουν κουμαντο 100 πρεζακια που σε καθε αθλημα (ειδικα σε ποδοσφαιρο και μπασκετ) πανε στο γηπεδο με μοναδικο σκοπο να βρισουν,να σπασουν,να χτυπησουν και να κανουν οτι τους κατεβει στο κεφαλι?Να πω οτι η γαμημενη η αστυνομια που αναθεμα κι αν κανεις απο κει μεσα εχει το αισθημα του δικαιου στο κεφαλι του καθεται ΠΑΝΤΑ απραγη ακολουθωντας προφανως εντολες απο ανωτερας?Να πω οτι ξερουν παρα πολυ καλα ολοι ποιοι ειναι αυτοι που κανουν τα συγκεκριμενα πραγματα σε καθε αγωνα και ΕΘΕΛΗΜΕΝΑ δεν τους πιανουν?Κολλητοι των εκαστοτε προεδρων ειναι,τσιρακια που απλα εχουν μια συγκεκριμενη δουλεια....να γαμανε τα παντα οταν τους το ζητειται.Γιαυτο και παντα μενουν και θα μενουν ατιμωρητοι.Κριμα στον κοσμο που παει να παρακολουθησει στο γηπεδο και αντικρυζει την σαπιλα της κοινωνιας μας σε ολο της το μεγαλειο.
    Το θεμα της ΕΡΤ....δεν ξερω για ποιο απο ολα να πρωτοστεναχωρηθω,να βρισω και να φωναξω....για τους μισθους των υπαλληλων της που βγηκαν στην δημοσιοτητα,που επαιρνε ο καθενας τους τουλαχιστον 2-3 χιλιαρικα τα οποια ολοι εμεις πληρωναμε τοσα χρονια ενω ανθρωποι πεθαινουν καθε μερα απ'την πεινα κι απ'την ελλειψη φαρμακων,ή για την επισημοποιηση της χουντας που ξεκινησε εν ετη 2009 με την εισαγωγη μας στο μνημονιο και συνεχιζει με γοργους ρυθμους με σκοπο τον αφανισμο του ελληνα απο προσωπου γης....για ποιο πραγμα να πρωτογραψω?Αυτο το μπουρδελο που ονομαζουμε Ελλαδα μου δινει καθε λεπτο που περναει τοσες αφορμες να θελω να παρω τα πραγματα μου και να παω οπου με βγαλει ο δρομος....μου δινει αφορμες να ντρεπομαι πλεον να πω οτι ειμαι ελληνας....μου γκρεμιζει τα ονειρα και μου στερει ενα μελλον που,γαμω την πουτανα μου δηλαδη,δεν με αφησαν να το διαμορφωσω!Πολυ πριν αρχιζω να ψηφιζω,να εχω αποψη,να γνωριζω τον κοσμο,ολα ειχαν πια κριθει,ειχαν αποφασισει αλλοι για την δικη μου ζωη!
     Υπαρχουν στιγμες που αναρωτιεμαι....τοσο μαλακες ειμαστε σαν λαος?Εγω μεγαλωσα με ιστοριες που οι ελληνες ηταν θαρραλεοι,ακαταμαχητοι,περηφανος λαος....και μεγαλωσα για να δω μια ελλαδα που κανουν κουμαντο καποιοι εγκληματιες που φορανε κουστουμια για να κρυψουν την γαμημενη βρωμια της ψυχης τους...Δυστυχως ενα κρυβεται πισω απο ολα αυτα....η νοοτροπια μας....και το κακο ειναι οτι δεν προκειται να αλλαξει ποτε η ελληνικη νοοτροπια...ζηταμε απο τους πολιτικους να ειναι σωστοι κτλ αλλα οταν εσυ καταστρεφεις την ιδια σου την κοινωνια,εισαι ανταξιος της μοιρας σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου