Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Στιγμες

      Χθες,μαζευτηκαμε με τα παιδια σπιτι μου...φαγαμε,γελασαμε,μιλησαμε και ολη η γειτονια σιγουρα ακουσε τα παντα!! (dolby surround το μπαλκονι μου)
Υπηρχαν ομως δικες μου προσωπικες παυσεις,ξερεις,απο εκεινες τις στιγμες που εισερχεσαι στον δικο σου κοσμο για να αναλογιστεις διαφορα πραγματα...κοιτουσα γυρω μου,ακουγα τι λεγανε,τις εκφρασεις τους... "ποσο τυχερος ειμαι που αυτη ειναι η παρεα μου" σκεφτομουν...
      Στιγμες..δεν εχει σημασια που θα σε πετυχουν,αλλα με ποιον τις μοιραζεσαι!!Κατσαμε σπιτι και περασαμε πιο τελεια απο οσο θα περνουσαμε αν βγαιναμε για ποτο ή οτιδηποτε αλλο.Στιγμες...μας δημιουργουν γελιο,ευτυχια,χαρα αλλα και πονο,στεναχωρια....μας φερνουν πιο κοντα,δημιουργουν δεσμους αλλα και μας απομακρυνουν αλλες φορες...Στιγμες....που αργοτερα γινονται αναμνησεις,αλλοτε καλες τις οποιες αναπολεις και αλλοτε κακες που προσπαθεις να διαγραψεις.
     Το πιο σημαντικο με τις στιγμες ομως ειναι να τις ζεις,να τις απολαμβανεις την στιγμη εκεινη που συμβαινουν,να γελας με την ψυχη σου και να θυμασαι και το γιατι.Εκει κρυβεται η μαγκια!!Γιατι ο χρονος πισω δεν γυρνα και στο τελος αυτες τις στιγμες θα θυμασαι.
Την παρεα την τρελη με τις μαλ...ιες σας,τα ποτα που ηπιες ενα βραδυ με τον κολλητο για τα ματια μιας γκομενας,τις βλακειες που εκανες και γελοιοποιηθηκες για να κερδισεις την προσοχη της κοπελιας που γουσταρεις,τις φορες που ειπες "Σαγαπω" και ενιωθες την καρδια σου να σπαει σε κομματια,το πρωτο σας φιλι,ενα δικο της μηνυμα που σε εστειλε στα ουρανια,ενα ματς της ομαδαρας σου να νικαει,μια αγκαλια της φουκαριαρας της μανας σου,ενα "συγχαρητηρια" γεματο περηφανια απ'τον γερο σου...
 
Στιγμες....ολη η ζωη....ειναι στιγμες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου