Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Η τελεια σχεση

    Γαμω τις μερες και σημερα,ηλιος,ζεστη και τα σχετικα κι εγω καθισμενος στο μπαλκονι να πινω την φραπεδια μου και να σκεφτομαι διαφορα ως συνηθως.Αραγε υπαρχει αυτο που λενε "η τελεια σχεση" ή ολα ειναι ενα καλοστημενο παραμυθι απ'το οποιο αρνουμαστε να ξεφυγουμε?Υπαρχει για τον καθενα ενας ανθρωπος ή ολα τελικα ειναι θεμα τυχης και timing?
   Σκεφτομαι διαφορα,μα νομιζω οτι ολοι οσοι ψαχνουν το τελειο κανουν κατι λαθος.Τελειος δεν ειναι κανεις και ουτε προκειται ποτε να ειναι,το θεμα ειναι να βλεπεις εσυ τον αλλο τελειο,να αγαπας τα ελλατωματα του,να "πεθαινεις" με το χαμογελο του,να χτυπαει η καρδια σου σαν τρελη οταν δεν σηκωνει το τηλεφωνο υπο τον φοβο μην επαθε κατι,να περναει η ωρα σαν νερο οταν εισαι μαζι του...Νομιζω πως τελειο τον αλλον τον κανει η αγαπη που νιωθεις εσυ για κεινον κι οχι η εμφανιση του,ο χαρακτηρας του κτλ.Αν καταφερεις να βρεις εναν ανθρωπο που παρολο που ειναι ο εαυτος του τον αγαπας,τοτε εισαι πολυ τυχερος (οπως κι εκεινος φυσικα).Επειτα,ολοι προσπαθουν να σε αλλαξουν!Τι ειναι αυτο το πραμα?Αν δεν σου αρεσει ο χαρακτηρας μου,η εμφανιση μου,αν σου την σπαει οτι κανω,τοτε βρες καποιον αλλον,γιατι πρεπει να προσπαθεις να με αλλαξεις και να πιεζομαι κι εγω και εσυ?Επιπλεον,υπαρχουν περιπτωσεις που εμεις οι ανθρωποι εχουμε το δικο μας "τελειο" ατομο διπλα μας και κανουμε το λαθος να τον θεωρησουμε δεδομενο.Να ξερεις,εκει τελειωνουν ολα..Οτι δεν εκτιμας εσυ,σιγουρα θα το εκτιμησει καποιος αλλος και τοτε πεταξε το πουλακι κολλητε..Εσυ,θα αρκεστεις (οταν αργοτερα καταλαβεις την μα...κια σου που αφησες αυτο το ατομο να φυγει) σε τηλεφωνα με αποκρυψεις για να ακους την φωνη της,παρακαλια "γυρισε πισω,εχω αλλαξει",παντελιδης στο τερμα και το ποτο να τελειωνει στο δεκαλεπτο..
   Ενα αλλο θεμα στις σχεσεις (βγηκε μια γειτονισσα να απλωσει ρουχα και μου 'ρθε εμπνευση) ειναι το να πληγωνεις τον αλλον,να μην του φερθεις καλα ειτε γιατι καποιος ή καποια στο παρελθον σου χει γα...σει ολο σου το ειναι,ειτε γιατι οι δικοι σου ειναι χωρισμενοι και σου χει μεινει ψυχολογικο να μην μπορεις να εμπιστευτεις ανθρωπο,ειτε γιατι εισαι ανικανο ατομο να αγαπησει.Το ξερεις οτι το χω κανει κι εγω,το χεις κανει κι εσυ,το χουμε κανει ολοι και ειναι λαθος.Δεν σου φταιει σε τιποτα ο αλλος να του φερεσαι ασχημα και να τον κοροιδευεις πισω απ'την πλατη του επειδη δεν σου εχουν φερθει εσενα καλα στο παρελθον!!Aν δεν εισαι ετοιμος να κανεις σοβαρη σχεση,τοτε κατσε μονος σου μεχρι να βρεις τον εαυτο σου και να εισαι ετοιμος να δωσεις και την ψυχη σου (ξανα) για τον αλλον..Προσπαθησε μετα απο καθε ερωτικη απογοητευση να μαζευεις τα κομματια σου,αν και ξερω ποσο δυσκολο ειναι (ρωτα την καημενη την μανα μου που με εχει πετυχει σε στιγμες να κλαιω για γκομενα στο δωματιο μου για μερες),αν και ξερω πως ψαχνεις να βρεις τον εαυτο σου μετα απο καθε μα...κια που σου κανουν,πρεπει να σηκωσεις κεφαλι,να ζησεις την ζωη σου γιατι ειναι πολυ μικρη για να σπαταλας χρονο στο να στεναχωριεσαι και να συνεχισεις να δινεις ευκαιριες σε ατομα,και που ξερεις...ισως καποια στιγμη να βρεις το δικο σου "τελειο" ατομο..!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου