Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

Σταυρο...πιασε μια μπυρα!!

      Μπυρα...πραγματικα εκεινος που την πρωτοεφτιαξε αξιζει αγαλμα μεσα σε πυραμιδα με φρουρους απ'εξω να φορανε μια στολη της heineken και καθημερινη υποκλιση του αντρικου πληθυσμου!!Εχει τελειωσει η πρωτη και επεται συνεχεια.Θα στειλω τον κολλητο μου να φερει απ'το ψυγειο σε λιγο..(θα φαω την χριστοπαναγια μου αλλα χαλαλι)
Χαιρομαι παρα πολυ που τον βλεπω ετσι χαρουμενο,πρωτη φορα τοσο πολυ.Ευθυνεται η κοπελια γι'αυτο,ερωτας βλεπεις.Εγω παλι εχω ερωτα με την μπυρα..!!
     Κοιταζει απεναντι και στελνει μηνυματα,που να ξερε οτι γραφω για εκεινον...τον κοιταω ποτε-ποτε και εχει αυτο το χαζοχαρουμενο υφακι.Τελειωσε και η δευτερη μπυρα αλλα λεω να μην τον ενοχλησω γιατι θελω να ειναι χαρουμενος,θα παω να φερω σε λιγο εγω.
Πραγματικα ομως καθομαι,παρατηρω και σκεφτομαι ποσο ευτυχισμενο μπορει να σε κανει ενα ατομο.Μαλλον ηρθαμε σε αυτον τον κοσμο μισοι περιμενοντας το ατομο που θα μας ολοκληρωσει,θα μας τελειοποιησει,ισως γι'αυτο ποτε δεν ειμαστε πιο χαρουμενοι απο οταν ειμαστε ερωτευμενοι.Οσοι εχουν ερωτευτει,καταλαβαινουν..εχω γνωρισει τον ερωτα και απο την καλη και απο την αναποδη,δεν υπαρχει ερωτευμενος που να μην εχει περασει λουκι,να μην εχει κλαψει,να μην εχει μεθυσει και να μην εχει κανει μαλακιες για αυτην που αγαπα.Μα δεν θα αλλαζα ποτε το συναισθημα του ερωτευμενου οσο κι αν εχω πληγωθει.Και νομιζω ουτε κι εσυ!!
      Πηγε μονος του και εφερε 2 μπυρονια ακομη,προφανως επειδη τελειωσε και η δικια του!Αλλιως.. Σταματησε να στελνει μηνυματα,κοιταει την θεα απ'το μπαλκονι..εχω ωραια θεα αν εξαιρεσεις 2-3  πολυκατοικιες που εχουν μπει στο τοπιο με το ετσι θελω!!
     Αναψα τσιγαρο..σκεφτομαι παλιες μου σχεσεις,τι πηγε στραβα,λαθη που γινανε...η τριτη μπυρα τελειωνει...αδικος κοπος,δεν αξιζει να ασχολουμαστε με το παρελθον,ολα γινονται για καποιο λογο και το μελλον ειναι μπροστα και περιμενει να το ζησεις!!Σημασια εχει να σαι καλα με τον εαυτο σου και μεσα σου κι εγω αυτο το εχω πετυχει πια..εξαλλου,οσο εχω κολλητους σαν αυτους που εχω τωρα,δεν φοβαμαι τιποτα και κανεναν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου