Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Η βροχη

     Βρεχει.....τι κι αν ειναι Μαιος μηνας και θα επρεπε να αρχιζουμε να σκαμε απ'την ζεστη....τι κι αν τις προηγουμενες μερες ημασταν καθε μερα για μπανιο.....τι κι αν ο καιρος τοσες μερες θυμιζε καλοκαιρι....τωρα βρεχει.
      Ποσο ομορφος μπορει να ειναι ο ηχος της βροχης!!Ειχα να κατσω να τον παρατηρησω χρονια,αλλαξαν οι καιροι βλεπεις,χανομαστε πια στην ρουτινα της καθημερινοτητας και αφηνουμε να περνανε απαρατηρητα ολα τα φυσικα και ωραια του κοσμου μας.Ομως τωρα ειμαι εδω,να κοιτω την βροχη,να την ακουω να μου μιλαει,να μιλαει για ολα οσα την στεναχωρουν,ολα οσα την θυμωνουν,για ολα εκεινα που ειναι αδικα,για αυτα που εχουν γινει και δεν γυρνουν πισω....
Μερικες ψιχαλες πεσανε στο προσωπο μου!!Νιωθω σαν να με "διαβαζει",να με αισθανεται...βλεπει την ψυχη μου,τι εχω μεσα στην καρδια και δυναμωνει,πεφτει με μανια στο εδαφος.....αστραπες,σαν να θυμωνει ο ουρανος,σαν να νιωθει κι εκεινος μαζι μου το αδικο,τον κοσμο,μα...πως γιναμε ετσι ρε γαμωτο....
     Κανω ενα βημα μπρος....βρεχομαι,δεν με νοιαζει....λες και ξεπλενονται οι αμαρτιες μου,λες και καθαριζει η ψυχη μου...ανοιγω τα ματια,χαμογελαω....ολα φαινονται αλλιως στην βροχη,ολα!!Μακαρι ολους να μας "αγγιζε" η βροχη,μακαρι ολοι μας να αφηναμε την ψυχη μας να ερθει σε επαφη μαζι της,μακαρι να νιωθαμε την αναγκη να "λυτρωθουμε" για τις μαλ...ες που εχουμε κανει και εχουμε στεναχωρησει ανθρωπους,εχουμε πληγωσει συναισθηματα και γενικα,εχουμε καταντησει τον κοσμο ενα τεραστιο συναισθηματικο μπου...λο!
    Σταματησε....φαινεται το ουρανιο τοξο,ποσα χρωματα,ποσο ομορφο.....ετσι θαρρω πως ειναι και στην ζωη,για να δεις το ουρανιο τοξο πρεπει πρωτα να αντεξεις την βροχη!Ολα ειναι πιο καθαρα,πιο ομορφα...παντα μισουσα την βροχη μα,αν δεις περα απ'το νερο,θα καταλαβεις οτι ωρες-ωρες,την εχουμε αναγκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου